5 Keuntungan Pasangan Sama-Sama Anak Bongsu, No. 3 Paling Ohsem!

Kebiasaannya anak bongsu mendapat pandangan yang kurang menarik daripada orang ramai. Selain itu, anak bongsu juga kebiasaannya dikaitkan dengan manja dan malas. Walaupun tidak selalu benar, ini hanyalah propaganda yang dicipta oleh abang-kakak untuk adik-adik mereka.

Sudahlah mendapat pandangan tidak menarik, apalagi jika anak bongsu berpasangan dengan anak bongsu. Pasti ada yang skeptikal mengenai hubungan anda. Walaupun anda berdua tidak pernah memikirkan tentang itu. Sekarang, buktikan mereka salah, kerana anak bongsu juga mempunyai banyak kelebihannya tersendiri.

Antaranya adalah:

1. Kerana lucu, anda dikenali sebagai pasangan yang paling tidak masuk akal

Anak bongsu sangat terkenal dengan karakternya yang lucu. Biasanya anda adalah penghidup suasana buat kawan-kawan atau keluarga. Apabila anda dan si dia juga anak bongsu, sisi humor anda membuatkan orang lain terpesona. Bukan sahaja untuk orang lain, rasa humor ini juga menarik minat anda terhadap pasangan anda. Membuatkan anda sesama anak bongsu sangat sesuai.

2. Anak bongsu sentiasa rileks dan tenang. Anda berdua santai dalam kehidupan bercinta

Kelebihan dan watak anda yang santai ada untungnya dalam menjalani kehidupan cinta. Mengapa membazir tenaga untuk membuat drama yang tidak penting. Sekiranya dapat dikompromikan dengan teliti, anda lebih suka begitu sahaja. Rileks dan tenang juga membuat hubungan anda berdua mengalir tanpa beban dan paksaan. Kerana cinta mesti dinikmati bukannya dipaksa.

3. Ibu bapa tidak mendesak, menuntut anda untuk berkahwin atau melahirkan anak

Berpasangan sama-sama anak bongsu mempunyai kelebihan lain untuk anda yang tidak suka mendengar bebelan oleh ibu bapa. Ya, tentu saja anda ingin membawa hubungan dengan arah yang lebih serius, tetapi jika semua itu dicapai kerana hasil desakan orang lain mestilah berbeza, bukan?

Mujurlah, beban untuk berkahwin atau memberi cucu biasanya ditanggung oleh adik-beradik anda yang lebih tua, jadi anda berdua boleh hidup cinta dengan tempo yang sesuai dengan hati anda!

4. Jiwa yang suka bermain menghiasi hubungan dengan pengembaraan dan kegembiraan

Tidak seperti pasangan lain yang kadang-kadang kaku atau tidak fleksibel, anda berdua mempunyai hubungan dinamik dan tidak membosankan. Selalu ada perkara baru untuk terokai perjalanan cinta anda. Sifat suka bermain dan kreatif anda berdua saling melengkapi dan meremajakan getaran di dada.

5. Sebenarnya anda berdua pasangan yang bersedia menghadapi pelbagai rintangan untuk hidup bersama

Sebagai anak bongsu, anda berdua biasa termotivasi untuk membuktikan kepada keluarga anda juga boleh menjadi seperti yang dinginkan. Itu menjadikan anda berdua pasangan yang paling cocok.

Namun, tak usah ragu untuk meneruskan hubungan dengan si dia yang juga anak bongsu. Anda berdua sama-sama punya kualiti, gaya, baik sebagai secara peribadi mahupun sebagai satu pasukan. Semoga hubungan anda berdua selalu penuh dengan warna dan keceriaan sampai akhir hayat.

Sumber:

Artikel Lain Untuk Di Baca